Expediati produsele sau inmanati-le
direct noua la adresa Str. Vatra Luminoasa 108, Corp A, cata.ro,
Sector 2, Bucuresti, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in
decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat
retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi
inainte de expirarea perioadei de 30 .
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care
rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea
naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri
va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi
detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor,
ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Inlocuire sau RETUR:
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în
care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole
setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit,
astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personalsi
sa poată fi adus la versiunea inițială de software
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de
garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și
toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Cost retur/inlocuire suportat de catre vanzator- daca produsele sunt ne-conforme,
- Cost retur/inlocuire suportat de catre cumparator - daca produsele nu au fost instalate sau manipulate corespunzator
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le
returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul
celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții
neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă,
zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele
cărora le lipsesc accesorii.
- Plastic/sticla/inox/metal - fara urme de zgarieturi.
- Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din
formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier,
preluarea va fi refuzata.
Dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:
- Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;
- Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;
Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa
returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile
calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte
costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada
de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen
de 14 zile de la:
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun –
în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse
multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun
sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai
multe loturi sau piese
Cerere de retur anulată
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:
- Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
- Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.
- Produsul nu este eligibil pentru retur.
- Electrocasnice mici
în
cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie
returnate curățate și igienizate, pentru ca returul să fie acceptat - Electrocasnice mari
în
cazul unui retur, produsul trebuie să fie curățat și igienizat.
Curierul se va ocupa gratuit de ambalarea corespunzatoare atunci când va
ridica produsul.
Pentru Retur va rugam sa descarcati imaginea, sa o imprimati, sa o completati si sa o trimite-ti cu produsul pentru verificare si acceptare retur